top of page

Amsterdam strollings

Ik ben gisteren weer even gezellig naar Amsterdam geweest. Ik ga graag naar Amsterdam voor inspiratie voor de winkel en natuurlijk voor het heerlijke eten! Mijn favoriete hotspot in Amsterdam moet dan toch wel de Bijenkorf zijn! Het is fantastisch om al die grote merken te zien en te voelen! Ik ben onder andere naar de Bijenkorf geweest om daar de nieuwe Louis Vuitton geuren te ruiken. Ik kwam daar ook deze geweldige tassen tegen en nog veel meer moois!

Wat niet kan ontbreken is natuurlijk eten! De La Place zit nog steeds in Amsterdam! Echt een aanrader! Als je van heerlijke geurtjes houdt moet je ook echt even naar Lush gaan! Ik durf nooit iets te kopen, omdat ik te bang ben om het per ongeluk op te eten. Want zeg nou zelf, het ziet er toch uit als snoep! Met een volle buik en een verstopte neus van al die verschillende geuren, was het weer tijd om naar huis te gaan! Amsterdam I love you!

X

// Yesterday I visited Amsterdam once again! I really like going to Amsterdam to get some inspiration for the shop and of course for the delicious food! My favorite hotspot in Amsterdam needs to be the Bijenkorf! It's really amazing to see and feel all those big brands! I went to the Bijenkorf to smell the new Louis Vuitton perfumes. I also spotted these amazing bags, and a lot more cute stuff!

The thing that can't miss during my trip too Amsterdam needs to be the food! The La Place is still in Amsterdam! I really recommend it! If you like amazing fragrances, you really need to go to Lush! I never buy something because I'm too afraid that I will eat it. Let's face it, it really looks like candy! With a full stomach and a pretty stuffy nose, it was time to head back home again! Amsterdam I love you!

X

FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

TAGS

Er zijn nog geen tags.
bottom of page