top of page

The pyjama look!

Yes! Een trend die ik adoreer en ik eigenlijk al aanhad voordat het een trend was. Ik was een keer op zoek naar een blouse in mijn kast en kon niet de juiste kleur vinden die ik nodig was. Ik heb veel pyjama pakken (blouse + broek) en ik wist dat ik wel een pyjama blouse had met die kleur die ik zocht. Dus ik dacht, who cares, en ik trok mijn pyjama blouse bij mijn jeans aan! Die dag kreeg ik een scala aan complimenten. Het maakte het ook gelijk grappig, omdat ik de enigste was die wist dat ik een pyjama aan had. Mijn tip; probeer het uit! Je kunt eerst beginnen met alleen een blouse en dan vervolgens afstylen met een jeans of een leuke rok, of je gaat er volledig voor en style je complete pak af met heels! Be creative!

Hier een aantal inspiratie looks voor je! I freaking love it!

//Yes! A trend that I really enjoy and actually was wearing before it became a trend. One day I was looking for a blouse in my closet and I couldn't find the right color that I needed. But I've got like a bunch of Pyjama sets so I knew that I had a pyjama blouse in the color I was looking for. So I thought who cares, and I just put my pyjama blouse on with my jeans! The compliments I received that day were huge, and the funny thing was that I was the only one who knew I was wearing a pyjama. My tip for you is, try it out! You can start with just like only the blouse and than style it with a pair of jeans or a cute skirt, or just go for it and wear the whole pyjama set with a pair of heels! Be creative!

Here are some inspiration looks for you! I freaking love it!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black YouTube Icon

POPULAR POSTS

TAGS

Er zijn nog geen tags.
bottom of page